Uživatelský účet
DŮLEŽITÁ INFORMACE:
Vývoj programu Antik byl ukončen. Nahrazuje jej moderní a dokonalejší Obchodní systém ContOS, který vychází ze základů Antiku a stává se jeho novou generací. Veškeré informace naleznete na webových stránkách produktu: www.contos.cz
Časté dotazy

Časté dotazy


znak1

Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, se kterými se setkáváme. Pro snazší orientaci je možné je zobrazit podle oblastí, kterých se týkají:


Vše Licencování Tisk Ovládání Všeobecné Komisní prodej Řešení problémů

Chci reinstalovat počítač, na kterém běží Antik. Co mám udělat, abych si nesmazal data?
Koupil jsem si nový pevný disk. Po reinstalaci Windows a opětovné instalaci Antiku to po mě chce aktivaci? Je to v pořádku?
Proč je třeba ostrou verzi Antiku aktivovat? Není to zbytečné zdržování?
Číslo smlouvy se mi automaticky generuje ve tvaru Ks000017. Lze to nějak změnit?
Proč se mi vypočítané ceny nezaokrouhlují? Mám částku s DPH 1499,- a částka v základu je nyní 1259,66.
V seznamu zboží se mi smazané záznamy zobrazují červeně a jsou škrtlé. Jak mám docílit toho, aby smazané záznamy zmizely?
V seznamu zboží bych potřeboval, abych si mohl zboží seřadit podle data přijetí. Jak to mám udělat?
Při komisním prodeji mohu využívat zvláštní režim DPH. Podporuje tohle Antik?
Mohu používat jehličkovou tiskárnu?
Chci si pořídit tiskárnu, která umí tisknout duplexně. Podporuje tohle vaše aplikace?
Když nainstaluji novou verzi aplikace, nedojde k přepsání sestav, které jsem si upravil?
Jak mám zálohovat data?
Jak je v programu řešen výpočet odměny u komise?
Nechci, aby prodavačka viděla nákupní ceny u mého zboží. Jak to udělat?
V obchodě mám prodavačku a sám na svém počítači chci sepisovat smlouvy. Mohu s programem pracovat současně ze dvou počítačů?
Lze tiskovou sestavu poslat e-mailem?
Mohu ke zboží ukládat také fotografie?
Lze tiskové sestavy editovat?
Podporuje Antik DPH?
Používám Antik ve verzi START. Lze pro tuto verzi instalovat aktualizace?
Při startu aplikace mi firewall hlásí, že se Antik pokouší připojovat k Internetu. Mám toto povolit?
V polích pro zadání datumu se toto datum zobrazuje chybně (např. mm/dd/rrrr) rovněž částky jsou uvedeny s chybným oddělovačem tisíců.
Nefunguje zálohování. V průběhu zálohování se zobrazí chybové hlášení, že přístup byl odepřen. Do některých složek lze zálohovat, ale do jiných ne.
Při zobrazení nebo tisku sestavy se objeví chybové hlášení "Canvas Does not Allow Drawing."
Při pokusu o ediatci smluvních podmínek v parametrech aplikace se zobrazí chybové hlášení, že nelze spustit WordPad. Používáte systém Windows Vista nebo Windows 7.
© 2002 - 2014   TT Software, s.r.o.